Thursday, November 27, 2008

minggu terakhir november...

huahahaaha..
aku pas ngaco kawan aku.. nya tension gilak.. dah la serius gilak molah keja.. aku kat sebelah pun merasa ketensionannya.. aku cam besa jak... malas nak tension gilak.. hahahha.. bajet pande handle masalah la.. padahal banyak keja nak dipolah.. tapi ilek2 jak la.. malas nak memberatkan kepala otak dik pun...
today punya cita adalah pasal minggu2 terakhir november la..
sedar sik sedar, dah nak sampe hujung tahun dah.. rasa sekejap jak masa berlalu.. aku rasa cam baruk jak aku masuk keja kat telekom tok..
bila hujung tahun, macam2 benda la orang nak achieve.. masuk bab opis, ujung tahun tok macam2 meeting di polah utk achieve kpi.. semua orang sekda kat tempat duduk masing2.. masing2 masuk meeting tok la . .. meeting ya la.. sik kurang juak ngan orang cuti.. ofis cam sik berorang jak.. heheheh.. bagi kamek orang yang jarang bercuti tok.. tok la waktu kegembiraan.. sebab sekda orang gilak kat ofis..


hehee.. ilek2 jak la.. tapi dalam ilek2 keja tetap jalan.. meeting tetap masuk ... due date tetap dalam palak... mun sik kamek orang sik blh nak bercuti dengan hati tenang.. hahahah... bos aku waktu update aktiviti mk orang .. awal2 gik nya dah tanyak kamek orang... u all tak cuti kan... hahhaha.. awal2 aku madah saya nak cuti puan.. tapi yang penting keja kenak siap belum cuti .. mun sik siap pun mesti dah ada progress 90% so that my backup blh handle nya pun.. sik payah la aku nak masuk campur.. nak explain ngannya dari a to z.. aku pun blh la cuti dengan tenang..

ingatkan hujung tahun .. nak ilek.. mengosongkan board.. menyetelkan outstanding keja2 yang sepatutnya.. tapi angan2 ku tinggal impian.. makin memenuhkan board aku lagi la ada.. dari awal tahun sampe bulan 10 ya tek.. board aku kosong jak.. sampe aku pun bingung nangga nya putih jak.. sekali nangga hujung tahun tok la nya penuh ngan timeline n activity utk tahun depan..



current board

ya baruk cita pasal keja.. blum gik cita pasal nak isik performance online.. jenuh nak klik2 rating banyak2.. jenuh nak evaluate team sekeja.. leka mike ayat gik.. dah due date nak isinya nak abis 30 hb tok.. mun sik isik sik dapat bonus.. rugi2... bagus buang masa isik benda ya.. ada hasil.. :)
so yalah cita dah nak hujung2 tahun tok..

No comments: