Tuesday, March 24, 2009

what a pening day..


hari tok ada lah hari yang pening buat aku.. suma benda nak di lupak...

pagi tadik hujan lebat... so kl.. dah tentu dengan trade mark nya bila hujan lebat is banjir... lencun kain aku... scrash kasut aku tam hujan.. hehehe.. well that is not the end of this day... bila dah sampe ofis.. phone gik tertinggal... hampeh betul... dah la tepon ibarat nyawa.. konon la.. tapi sik la kedak nyawa benar2.. dengan perasaan sik sabar aku nunggu kul 12 sebab nak ambik tepon aku kat umah... datang si negro greenplum tok baruk nak diskus ngan aku.. janji nak diskus kul 10.. sampe kul 11 sik nampak batang hidung nya.. dah aku nak setle2 keja aku baruk la nya terhegeh ngan loghat negro nya nak agak aku.. dah la tinggi kedabak... terasa amat rendah bila aku sebelah nya.. hahahha... well.. lepas si negro tok blah dari meja aku.. dengan cepat2 nya aku ambik purse ambik kunci terus balit umah.. so.. lunch hour aku di abiskan dengan pegi balit ke rumah.. nasib la sempat lunch bfore kul 2.. ehhehe.. nasib juak rumah dekat... well... tungguuuuuuuu.. that is not the end.... so sebelah petang.. lepas menyiapkan keja2 yang sepatutnya, dah nak kul 5.. perut pande sakit indah... bukan sakit perut nak ber** or apa.. tiba2 sakit jak.. angin mungkin.. tapi sik maok kent** hahah.. lucu lucu.. so aku pun send la email ngan team netball aku yang aku sik pat nak join fitness training hari tok sebab perut aku sakit.. so blh la balit umah awal sikit... so dah dekat 530 kemas2 la barang2... simpan la apa2 barang yang sepatutnya... then sempat gik aku polah jokes ngan kawan aku.. ada lupak gik tepon tok kelak... kawan aku pun senyum2 jak la... so dengan confident nya balit umah... dah sampe ke umah.. bila nak bukak pintu rumah... dah check2 habis suma beg.. beg belakang hand bag.. rupa2 nya kunci umah tertinggal la plak...... menyakitkan hati betul.. padahal dah di pegang tadik nak disimpan dalam handbag... yalah padah nya bila barang dikuarkan dari hand bag... nasib bait kawan aku belum bertapa dalam toilet.. mun sik terpaksa la aku ring bell n nangga muka "kakak kesayangan kamek orang suma" bukak pintu.. hahaha.. dah sampe bilit... check2 la barang dalam hand bag... rupanya2 handphone sigek tertinggal kat ofis... apa la nasib.. nasib la hp ya sik banyak no penting dalam ya... 

yalah kerja hari tok.. kes lupak barang jak keja... angol...

No comments: